...

Hejhej.
Igår bloggade jag tyvärr inte, eller jag gjorde ett kort inlägg.
Jag bloggade igår på kvällen inte eftersom vi hade något "Öppet Hus" på skolan igår,
sen efter det gick jag ner på fotbollsträning...
Sen kom jag hem sent.
Idag var jag ju förstås i skolan, jag har blivit röd i ögat så jag sulle åka och kolla det,
men det kunde jag inte för dom ville att jag skulle vänta i 5 dagar !?!
Jag har ju liksom haft det i typ en och en halv vecka ?
Ah, men dom sa typ att jag hade ett VIRUS ?!??

Men efter skolan skulle jag engentligen till 'Nacka Forum' för att köpa två linné'n,
men glömde typ pengarna hemma.

Men då engentligen skulle jag hem till Molly efter eller innan om jag nu skulle åkt till Nacka.
A, så var inte hon på bussen.
Så jag fick åka hem, satte mig vid datan och käka en liten kladdkaka.


// A - BRUUUUDEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0