.

HejsanSvejsan !

Idag var jag en sväng i Nacka och köpte ett linne och ett par Jeans som jag ska klippa till shorts...
Även i Nacka såg jag Emilia alltså A - bruuden ♥

Sen så skulle jag engentligen spela match men jag kan ju inte fetrsom jag tyå är förkyld..
Men istället cyklade jag ner till IP'en för att kolla. :)

Men det blev ingen vinsta. Det blev typ3 eller 4 - 0 till ÄLTA.


Imorogn ska 5A och 5B till grisslinge, vi ska var där sen ska vi åka till Mc'donalds för att äta sen slutar vi. :)

Sen ska jag på min lillebror's avslutning.


På Tisdag ska jag ha avslutning och sen efter kanske jag ska till Gröna Lund (:

( + jag kanske ska tälta på natten med en kompis.. )


Sen vet jag inte mer.... (:


// -------- A --------- ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0