...

Hehej (:
Jg har nu haft en bloggpaus...
Menmen, i måndags var jag ledig (:
I Tisdags var vi och gjorde vårt simtest -.-
Sen på Onsdagen var vi och kollade på lärarna som spelade brännboll mot 9orna (:
9'orna vaaaaaaaannnn ! :D
Torsdag vikarie kom inte ihåg vad vi gjorde ;s
Fredag Mia som lärare , och så, vi kollade på en film... HÄRLIGT MINNE MED DIG ....! :))
Har typ varit sjuk och är de, så kanske inte blir någon fotbollsmatch för mig imorgon då.. :(
Men idag var jag på bryggan och solade .. (:
De var typ allt, TackochHejLeverpastej ! :)
// - A - (:

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Ja, jag har kvar klassres bilderna från Möja ;) Jag har också flera än dom jag la ut på bloggen. Och nej jag har inte Skype på en annan dator. Jag kan lixom inte ha det :( ;)



Ses i skolan! :)

2011-06-12 @ 14:00:14
URL: http://meemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0