ArosCUPEN

Hejhej (:

Jo, förlåt om jag inte har bloggat men har inte haft tid eller kunnat...
Aja, i onsdags så åkte jag hem till två kompisar, då jag sov hos dom.
Vi sov i ett tält.

Sen igår så åkte vi hem till mig och jag åkte och spelade fotboll och typ fick as ont under halsen.. :(
A, sen gick vi till VI allstå affären och köpte läsk och godis, hehe. :P
Sen åkte vi hem och packade till mig till Aros-Cupen :D
Ah , sen så tältade vi igen, asso vi tältade på tomten, hehe :)

Idag så ja hoppade vi i våra sovsäckar, haha :)
Sen nu ligger vi och kollar på tv och äter godis, hehe^^ :)

Men sen ska jag åka till Västerås alltså aroscupen, fredag till måndag och det kommer B - BRUUden också..
Alltså båda vi ska till Aros-Cupen till Västerås..

// - A - ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0