Min dag..

Heej, ´a´ här;))))) Idag var jag hemma hos Emilia ( ´b´ - bruuuudden ). Ah, så var även Ida med oss ;-) Det var fett kul för sen så snackade vi med Simon o Kalle ;-) Det var fett kul o Idag hon var fett rolig ( ÄlskarErIdaOchEmila ) :-D <3 Men ah, sen drog vi hem te Ida en stund o körde fotboll men sen hoppade vi över nåt hinder, liknade ett häst hinder men hahahah , det var det ju inte eftersom VI skulle hoppa över det... ;-D Omen jag var där i typ en 15 ca, sen tog jag bussen till mölnvik o hängde där en stund :-) Sen åkte jag o pappa o köpte Thai-mat (mmmH..) Gahaha :-$ Sen kollade jag typ på tv "Luftens Hjältar" , det är faktiskt fett bra ;-) Sen nu så chattar jag med Simon o Kalle o skypar med Emilia ;-) ..det var allt typ.. ;-)
Hare GGGGÖÖÖTTT // A´  BRRRRUUUUDDDEN (A) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0