hhheej ;-)

hhhhheejj ;-) Nu är  jag hemma eller jag kom hem igår. Jag var ju i Kartineholm från fredags till igår. O vi var där vi badade fikade vi käkade mat i typ tre timmar. Menmen, jah var ute med mina kusiner vid vattnet o så.. Men sen igår innan vi åkte hem så käka vi frukost sen tog vi en promenad. Sen varr det ju påsk-ägg sak. Jag fick två för jag fick ju HUNTER-stövlar och de var lite påsk present. Men sen idag ska jag få påsk ägg, FLERRRR :D  Sen när vi kom hem då han jag inte uppdatera eftersom vi var tvungna att åka då bah lasta ur bilen sen sätta på sig nya kläder sen drog jag till Faster...
Aja , nu ska jag gå  o käka frukost :))
// 'A' BRRUUUUDEEENN (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0