...

Heej, fotboll´sbruuuuuuden ´a´ här :) Igår vare ju träning jah o Emilia alltså fotboll´sbruuuuuuden ´b´va typ me varandra på träningen.. (;
ah, sen så skypade vi för vi skulle göra något imorgn (idag) oooo så vi skulle dra till nacka forum men sen så gick typ inte det , o sen så.. Men jag villllllllll , för jag måste köpa en sak ;) Men så gick ju inte det för ngt, så sa vi typ att vi skulle vara med varandra hemma hos någon  det vet jag inte om det blivit något av det :( <3 Men jag vill var med henne :D aja, får prata mer på skype då :) Men nu ska jag gå o äta frukost o så :) Sen blire typ att sminka meejj o sen typp skype´a lite till :)
Ajjja , jag tror jah drar hem te henne ;)
Herråh :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0